Tarikh
29 September 2018
Masa
8 am - 10 pm
Lokasi
IDCC Shah Alam
Perhatian: Usahawan yang stress dengan strategi marketing-nya yang dah tak berkesan, basi dan overpriced..
7 SEBAB KENAPA ANDA PATUT KETAHUI RAHSIA2 MARKETING DALAM “HIIM PREMIER” INI, ATAU TERUS SETIA DENGAN CARA LAMA YANG BAKAL "MELEBURKAN" DUIT ANDA!
AMARAN! "HIIM Premier" ini BUKAN Untuk Usahawan Yang Dah Rasa Perfect Marketing-nya.. Selalu Dapat Audiens Yang Targetted… yang Sales-nya Makin Naik, Tak Turun2.

Apa yang bakal didedahkan nanti…
  •  The NEW LEVEL HIGH IMPACT MARKETING STRATEGY - disusun rapi, strategi marketing baru yang bakal buatkan pesaing2 anda nampak “outdated”, ketinggalan zaman dan semakin jauh untuk bersaing dengan anda...
  •  WORLD CLASS BRANDING STRATEGY - Bagaimana brand yg umurnya baru 1-2 tahun tapi dah lead-the-market, jadi no1.. dan nampak macam dah berbisnes 5-10 tahun.. Di sini, anda bakal jumpa jawapannya..
  •  PROVEN FORMULA & FAST RESULTS - Bagaimana buatkan marketing anda lebih jimat sehingga 2-3x ganda, sekaligus buatkan profit anda meningkat lebih 300-500%! 
"OPSS! SEBELUM ANDA PERGI LEBIH JAUH.. CUBA CHECK DULU ADAKAH ANDA BETUL2 LAYAK JOIN 'HIIM PREMIER' INI?.."
SORRY TO SAY.. Saya terpaksa filter mereka yang betul2 layak sahaja, yang betul2 serius nak improve diri mereka.. 

Kerana.. Ini bukan seminar biasa-biasa, bukan seminar preview.. Ini seminar yang penuh dengan praktikal.. Penuh dengan real-casestudy & blueprint yang paling TERBARU, PROVEN & UNIQUE!

…Dan, ianya BUKAN UNTUK SEMUA ORANG! 

(✔) Ianya sesuai untuk owner bisnes. Anda owner produk kecantikan? Pakaian? Kesihatan? Makanan? Ada kedai? Premis? Semua boleh.. Anda LAYAK!

(✔) Ianya sesuai walaupun anda jual produk orang lain, tak kira anda dropship, agen ataupun stokis, yang penting anda sanggup labur untuk marketing!

(✔) Ianya sesuai jika anda; Artis, Ustaz, Instafamous, Ikon ataupun social media influencer, tiada sebab anda tak patut join untuk improve marketing anda. Jangan harap VIRAL jer!

(✔) Ianya juga sesuai untuk company2 besar, agensi mahupun gov. Jika kami juga pernah bantu company besar seperti KarangKraf, Uda Holding dan lain2 kenapa pula anda di kecualikan?

(✔) Ianya juga sesuai jika anda ingin improve strategi,taktik dan teknik marketing anda.. Cara lama yang dulunya berkesan sekarang dah tak berkesan! Nak tahu sebab apa? Nantikan..

(✔) Ianya sangat sesuai jika anda tengah down, rasa perlukan semangat baru.. Nak dapatkan aura positif, circle yang luar biasa! Yes, this is the right place..
Jadi, adakah anda diantara golongan di atas ini? Jika ya, saya ucapkan nak tahniah! Anda boleh teruskan bacaan kerana saya dah tak sabar-sabar nak kongsikan sesuatu yang baru kepada anda..

Sebelum tu... Saya ada pesanan penting untuk anda;

“MENGAPA ANDA SEBAGAI USAHAWAN PATUT KETAHUINYA SEGERA, BUKANNYA NANTI...?" 
Adakah anda perasan, yang SEKARANG INI;
.. Respons sekarang ni dah tak sama macam dulu! Isunya orang dah mula BOSAN lihat iklan.. Iklan dan iklan.. Sebab tu susah nak tarik pelanggan, memang susah!
  
.. Kos marketing tiba-tiba meningkat mendadak! Dulu, dengan RM5 mungkin dah boleh dapat 3-5 orang prospek.. Tapi sekarang, nak dapat sorang pun susah!

.. Kedai, butik mahupun premis yang dulu di katakan “hot area” kini dah jadi “cold area”.. Orang dah tak datang! Akhirnya, owner tak mampu nak bayar overhead dan kedai terpaksa tutup serta-merta!
 
.. Overhead semakin naik.. Sales pulak, bukannya naik ataupun statik, malah makin menjunam ada lah.. Of course anda dah mula terasa ‘bahangnya’ dek kerana profit yang semakin menipis!

.. Perkara ni kalau dibiarkan berlanjutan, maybe… bisnes anda juga ‘terpaksa’ melabuhkan tirainya.. Oh tidak! Memang tak sanggup!
Jadi, adakah anda rasa anda perlukan; 
Exit-Plan..?
Solusi Pantas..?
Proven Method..?
Blueprint Marketing..?
Tipu, kalau anda tak perlukan kesemua ini bila mana “nyawa” bisnes anda dah dihujung2 tanduk.. Of course anda nak selamatkannya, tapi… Pasti anda tertanya-tanya..

Siapa kami yang LAYAK nak selamatkan bisnes anda? Layak ke kami ni?

Betul-betul PROVEN ke ?
“SIAPA KAMI, YG BAKAL DEDAHKAN ILMU H.I.I.M PREMIER YG MAMPU MENYELAMATKAN BISNES ANDA INI..?”
Sebelum Sifufbads ditubuhkan pada tahun 2013, saya (Sifu Jamal, founder Sifufbads) sendiri berpengalaman launching bermacam2 produk sejak 2008 lagi.. Dari e-book, agen, sehinggalah produk2 fizikal seperti jam azan, quran digital, buku, pakaian muslimah, produk kegunaan rumah, t-shirt, baju pelikat, barangan ibu & bayi, servis, & training.. Lebih 10 tahun, dalam dunia digital marketing..

Saya dah gunakan lebih dari 10 platform marketing, yang melibatkan fesbuk, blog, email, sms, seo, gugel edwed, instagrem, website, web ecommerce, termasuk juga agen marketing & konvensional marketing seperti booth, billboard, flyers dll.

Telah sharing ilmu kepada lebih 100,000 orang usahawan sejak 2009.. Dan kini, mempunyai lebih 3,000 orang alumni/student. Antara klien ataupun alumni kami terdiri dari semua kategori bisnes, dari makanan sampailah servis.. De’xandra (perfume), Dianz (beauty), NaelofarHijab (pakaian), Udaland Properties (property), Mat Duey Farm (lembu), sehinggalah kedai2/gerai makan seprti Kancil Raja Patin, Go’bang Maju Patin, Hogoh De Coco..Banyak lagi!

Sifufbads juga pernah dilantik sebagai coach untuk trainer2 MDEC, coach utk CEO DESA TV3, pernah dijemput sharing di NLKO TV9, di ASSALAMUALAIKUM TV Al Hijrah, dan juga pernah dijemput oleh INSKEN, PPZ, MITI, BAHTERA dan banyak lagi..

Juga merupakan penulis & penerbit buku2 dlm bidang pemasaran dan bisnes, seperti Sifufbads Copywriting, Neptun, dan ada lebih dari 10 buku lagi..

Tapi.. Terus terang saya cakap, bukan senang untuk Sifufbads berada di tahap sekarang ini..
“...Setelah Rugi Ratusan Ribu ringgit.. Bertapa Bertahun2 Buat Kajian.. Langgar Dinding.. Invest Marketing Sehingga 7 Angka.. Berguru Dengan Pakar2..

Akhirnya; Saya Temui FORMULA-nya!”
Formula-formula inilah yang telah buatkan company saya sekarang menjadi lebih strong, lebih awesome dan lebih outstanding! 
  •  Brand company saya naik mendadak! Sehinggakan pihak TV, media massa, syarikat-syarikat besar seperti Karangkraf, Mdec jadi klien saya!
  •  Sales & profit company, naik dengan tinggi.. Yang membolehkan kami bukan saja mampu bayar tax LHDN yang tinggi, tapi juga mampu bayar zakat yang lebih…
  •  Kos expenses dapat dikurangkan, manakala profit dapat dipertingkatkan… 
Satu kenikmatan dalam berbisnes, yang tidak pernah saya capai selama bertahun-tahun jalankan bisnes!

.. Itulah, formula secret yang saya temui selama ini.. Dan, saya yakin anak-anak didik saya juga patut ketahuinya!
“..Kerana Itulah, Saya Tidak Simpan Formula Ini Sorang-Sorang.. Saya Dah Bantu Semua Anak-Anak Didik Saya & Hasilnya...”
Ada bisnes pakaian..
Ada bisnes kecantikan..
Ada bisnes kesihatan..
Ada bisnes servis..
Ada bisnes makanan..
Senang cerita, hampir kesemua jenis kategori bisnes telah saya sampaikan, secara langsung, mahupun tidak langsung! 

Saya nak share sikit hasil selepas mereka di dedahkan dengan FORMULA terbaru saya tadi;

Puan Tengku Naemah, founder Prolite Academy, bisnes lesen kereta.. Pernah mengadu yang salesnya paling teruk adalah pada bulan Ramadhan. Dan kami berikan satu ‘rahsia’, dan dia laksanakan.. Sebelum tu salesnya bawah RM30 setiap kali bulan Ramadhan, tapi selepas beliau gunakan ‘rahsia’ yg diberikan, sales Ramadhannya melonjak RM200k! Selepas itu, sales bulanannya melebihi RM2juta.. Nampak macam mustahil, tapi itulah kebenarannya!

DIAN’Z, produk supplimen. Dah berada di pasaran sejak 2014 lagi. Dan brandnya semakin lama semakin kuat, semakin menguasai pasaran.. Salah satu strategi yang buatkan brandnya melonjak naik dengan pantas adalah integrated marketing!

Dr Azila, seorang dokter dan juga pemilik Foodtruck Makang Sedak, di T’ganu… Yang bermula sales lebih kurg, RM3k sebulan.. Kemudian naik kpd RM30k, kemudian RM70k.. Kini jualannya mencecah 6 angka selepas gunakan strategi magnet _______ untuk “paksa” orang datang kedainya..

Puan Ain, founder Hogoh De Coco di Pahang.. Siapa sangka, gerai jual air kelapa tepi jalan jer, tapi kini beliau dah jadi satu brand ‘air kelapa’ yang sangat kuat.. Dan, kini dah ada 4 cawangan.. Bukannya sales biasa-biasa, tapi sales dah mencapai 7 figure setahun.. Apa strateginya? Of course integration marketing.. Kalau tak buat, macam mana orang nak datang kedai dia di tepi jalan di kawasan kg tu..?
 Ya.. Saya tahu anda juga nak berjaya seperti mereka..

Itulah nilai konsultansi, nilai pengalaman saya dalam bisnes online lebih 10 tahun…

Yang mana, saya sendiri dah habis jutaan RM dalam belajar, marketing, dalam run bisnes, try n error dgn buat bermacam2 bisnes… selama 10 tahun!

Dan, anda tak perlu bersusah payah seperti saya..

Saya tahu, apa yang saya bakal dedahkan kepada anda ini, tinggi NILAINYA..

Ianya, mampu merubah bisnes anda! INI ADALAH PRAKTIKAL yang saya sendiri amalkan, dan telah didedahkan kepada anak-anak murid saya! Dan...

Inilah, formula-formula PROVEN yang ingin saya kongsikan kepada semua usahawan, iaitu;

“H.I.I.M - PREMIER”… 
Saya tak akan tunjukkan kepada anda teknik-teknik, tapi saya akan DEDAHKAN kepada anda, strategi-strategi rahsia marketing terbaru tahun 2018/19..

…Strategi-strategi THE REAL-MARKETING Dan, saya berani JAMIN ANDA AKAN TERKEJUT SELEPAS KETAHUINYA…
3 SECRET YG BAKAL SAYA DEDAHKAN DALAM “H.I.I.M PREMIER”;
  •  SECRET #1 - GODFATHER MARKETING
  • Inilah formula2 marketing terbaru …Bakal meningkatkan sales anda dengan kos yang sangat minima! Sekaligus buatkan profit anda meningkat 2-3x ganda dari sebelumnya walaupun bisnes anda hampir “meninggal”..
  •  SECRET #2 - TRAFFIC BOOSTER
  • Lebih 11 cara MUDAH TAPI PANTAS utk menarik beribu2 —> beratus ribu pelawat yg berkualiti ke page, insta, web anda hanya dlm masa 1 hari, walaupun anda baru pertama kali mempraktikkannya..   Nak tarik ke kedai? Boleh.. Don't worry!
  •  SECRET #3 - SALES FUNNEL FLOW 
  • Bagaimana anda boleh bina ‘corong’ & ‘saluran paip’ jualan yg bakal mengalirkan keuntungan berterusan kepada anda… kaedah yg PROVEN, PRAKTIKAL & SIMPLE TO USE, tidak kira usia bisnes anda berusia 1 hari, mahupun berusia atas 3 tahun..
Apakah yang bakal di dedahkan semasa Seminar H.I.I.M – PREMIER nanti
  •  BRANDING BOOSTER, Bakal mempercepatkan brand anda diterima orang, walaupun brand anda berada di level “suam-suam kuku” pada hari ni..
  •  LAUNCHING FORMULAE, inilah ‘secret’ yang ingin diketahui oleh ramai owner bisnes. Ketahuinya, dan anda akan rasai ‘nikmat sales’ yang tak pernah anda gambarkan sebelum ini..
  •  SECRET WEAPON, Persaingan sengit? Inilah kunci untuk atasi masalah anda, kami akan “bongkarkan” potensi secret2 weapon anda sendiri..
  •  AUDIENCE HYPNOSIS.. Rahsia “track” maklumat sulit audience, ada 4 jenis elemen.. Sebaik saja anda menguasai ilmu ini, secara automatic anda bakal ketahui bagaimana untuk meng-HIPNOPSIS audience anda!
  •  HIGH IMPACT INTEGRATED MARKETING, Pyramid system, bukan saja melibatkan fb, tapi juga Instagram, database, telegram, mahupun website. Ianya juga terbukti berkesan jika anda buat kempen menarik orang datang ke kedai, premis, booth, atau bazar.. Ohsem! 
  •  SECRET OPTIMIZATION, Rahsia buatkan kos marketing anda sangat minima! Lebih 5 strategi yg bakal didedahkan yang buatkan anda TERCENGANG dek impaknya.. 
  •  KILLER SALES-FUNNEL, Corong ajaib.. Bagaimana buatkan duit anda tidak putus-putus.. Anda cipta sendiri sistem duit anda! Daripada prospek hingga ke level vip.. vvip!  
AMAZING! Itulah antara rahsia-rahsia yang bakal menyelamatkan dan “mengangkat” bisnes anda, ke level baru, level yang lebih tinggi..

Anda pasti tertanya-tanya; kenapa saya sanggup dedahkan rahsia-rahsia ini?

Apa sebabnya? Sebabnya…
“…Kerana Saya Mahu Bantu Lebih Ramai Usahawan, Bukan Saja Ubah Strategi Marketing & Jimatkan Kos Marketing..

Tapi, Juga Generate Sales & Profit Berganda-Ganda Dengan LEBIH CEPAT!..”
Anda boleh katakan apa yang saya bagitau ini, adalah TAK LOGIK! Tak masuk akal!

Saya faham…

Kebanyakan mereka (alumni Sifufbads) yang menjadi anak murid saya, mulanya juga rasa apa yang saya sampaikan, tidak masuk akal..Tak logik..Tak sesuai..

TAPI..

Selepas, mereka ikut saja apa yang saya kongsikan, bisnes mereka berubah.. Bisnes mereka ‘terpaksa’ TRANSFORM!

Bisnes mereka lebih kedepan..
Bisnes mereka lebih famous & glamour..
Bisnes mereka kini menguasai pasaran, jadi No1..
Bisnes mereka menerima sambutan yang luar biasa..
Bisnes mereka mengatasi pesaing2 lain..
Bisnes mereka menjadi pilihan pelanggan..
Bisnes mereka kini lebih meyakinkan & lebih revenue..

…dan;

Kini, anda pula berpeluang untuk ‘merasai’ apa yang telah mereka rasai. Iaitu bisnes yang menjadi lebih baik, lebih tersusun, lebih ‘lega’ sebaik saja anda mengetahui rahsia-rahsia selama lebih 12 jam yang bakal saya dedahkan dalam H.I.I.M - PREMIER ini…

“Sifu! Saya Nak Tahu Sangat Rahsia-Rahsia Marketing Dalam H.I.I.M – PREMIER Ni…

Bagaimana Saya Nak Kuasai Secepat Yang Boleh, Supaya Saya Boleh Apply Terus Kat Bisnes Saya?”
Saya tahu, anda dah tak sabar-sabar.. Bertenang..

Sabar..
Sabar..
Sabar..

Saya tahu, anda yakin bagaimana secret ini bakal membantu anda untuk lebih bernyawa, lebih win dalam bisnes anda..

Ikutkan, saya boleh saja berikan rahsia-rahsia ini secara PERCUMA kepada anda.

TAPI..

Bila percuma, anda tiada komitmen! Bila tiada komitmen, anda takkan bersungguh-sungguh untuk pelajari dan laksanakannya dalam bisnes anda!

Dan, saya juga boleh charge anda sehingga berpuluh ribu untuk pendedahan ini. Saya sendiri dah menghabiskan 7 angka, iaitu komitmen saya untuk dapatkan rahsia-rahsia ini.

Student-student vip dan juga klien-klien company saya, sanggup membayar komitmen berpuluh-puluh ribu semata-mata untuk dapatkan rahsia-rahsia ini.. (bro,this is real..not joking tau…)

Saya boleh charge anda RM50,000 untuk pendedahan ini, tapi saya hanya boleh sampaikan kepada 4-5 orang sahaja…

Jika saya letakkan charge FREE? RM50? Saya boleh buka kepada 2000-5000 orang dalam satu-satu masa! Dan ramai-ramai begini, saya takkan jawab soalan anda, takkan spesifikkan kepada bisnes anda.. Malah anda memang susah nak fokus! Sebab ada yang betul2 serius dan ada juga yang tak serius! Memang menyakitkan hati, boleh jejas aura positif anda..

Tapi..

Jika saya boleh berkongsi, atau dedahkan strategi-strategi rahsia marketing ini, kepada sejumlah usahawan, yang mana bakal buatkan bisnes anda; lebih ramai pelanggan, lebih tinggi sales & proft dan lebih agresif berbanding pesaing2 lain… adakah, ianya berbaloi?

Of course berbaloi-baloi!

Setelah berfikir panjang, dan sebab ingin bantu lebih ramai usahawan lebih berjaya di dalam tahun yang mencabar 2018 ini, saya telah buat KEPUTUSAN;

.. Saya akan adakan H.I.I.M – PREMIER buat kali yang terakhir, dan ianya khas untuk usahawan yang nak improve marketing.. Pada 29/9/2018 (Sabtu), Jam 8AM - 10PM.. Lokasi? Kami akan maklumkan dalam masa terdekat.. 

Oleh itu, saya sediakan dua pilihan pakej dan offer yang berbeza mengikut fasa, jika anda bertindak lebih pantas, lebih banyak penjimatan anda! Pilihan di tangan anda.. Bertindak sekarang! ;  
Warning:
AMARAN - KICK-START Offer ini hanya diberikan kepada usahawan yang bertindak terawal sahaja. Dalam masa 24 jam ini sahaja atau mungkin ditutup lebih awal bila quota penuh! Bila penuh kita akan terus tutup. Tiada rayuan…. 

JAMINAN - Jika anda dah hadir dalam Seminar "HIIM PREMIER" ini, dan anda rasa tak sesuai dengan bisnes anda, atau anda rasa tak puas hati, anda boleh TUNTUT WANG KEMBALI pada hari kelas diadakan juga.. (No hurt feeling, ok?)

DAPATKAN PENJIMATAN SEKARANG SEBELUM TIMER COUNTDOWN DIBAWAH BERTUKAR JADI 00:00:00
countdown
00Hours00Minutes00Seconds

MAAF, PENDAFTARAN DAH DITUTUP!
(Buka 24jam Sahaja)
7 Sept - 8 Sept 
KICK-START OFFER
(PAKEJ GENERAL)
  Seat General - Di belakang VIP
  Workbook HIIM Premier
  Blueprint A3 HIIM Premier
  Lanyard Sifufbads
RM200 RM250
(Tempoh promosi fasa 2)
8 Sept - 16 Sept
NORMAL
(PAKEJ GENERAL)
  Seat General - Di belakang VIP
  Workbook HIIM Premier
  Blueprint A3 HIIM Premier
  Lanyard Sifufbads
RM250 
(Tempoh promosi fasa 3)
16 Sept - 26 Sept
LATE-TO-DEAD
(PAKEJ GENERAL)
  Seat General - Di belakang VIP
  Workbook HIIM Premier
  Blueprint A3 HIIM Premier
  Lanyard Sifufbads
RM400

PAKEJ VIP
BERNILAI RM9,000
  Seat Paling Hadapan - Berhadapan dengan stage
  Workbook HIIM Premier
  Blueprint A3 HIIM Premier
  Front-seat Zone
  Woven Bag Sifufbads
  Sifufbads Cap
  Sifufbads Pen
  Sifufbads Lanyard
  Lunch & Dinner box (Day 1)
EXCLUSIVE!
 ✔ BONUS! - DCM Combo
  E-Recording Chapter C, OMBK 2018 & Teknik Jerung
 ✔ [Day 2] - Extra- Q&A / GROUP COACHING - (9.00 am - 6.00 pm)
 ✔ [Day 2] - Dinner Session with Sifu Jamal - (8.00 pm - 10.00 pm)
SPECIAL PRICE
RM1,000
(JIMAT RM8K)

(Tempoh promosi fasa 3)
16 Sept - 26 Sept
LAST CALL OFFER
(COMBO 3 PAX)
  Seat General - Di belakang VIP
  Workbook HIIM Premier
  Blueprint A3 HIIM Premier
  Lanyard Sifufbads
RM600 RM700

Disclaimer :
SILA PASTIKAN NAMA, NO. HP & EMEL ANDA DITULIS DENGAN BETUL! JIKA TAK, KEMUNGKINAN BESAR ANDA TAK AKAN DAPAT INFO TERBARU DARI SIFUFBADS

REFUND TAK DIBENARKAN SAMA SEKALI SELEPAS BAYARAN DIBUAT
Disclaimer:

Untuk Sebarang Pertanyaan & Soalan Berkenaan Seminar "HIIM Premier"
Anda masih belum bersedia untuk join HIIM Premier? Dapatkan 3 Video Strategi Cut Cost Marketing ni dulu..
HOTLINE
0390554938
Hakcipta Terpelihara Sifufbads Sdn Bhd - Seminar HIIM Premier 2018
1-1 Jalan Tasik Utama 6, Medan Niaga Tasik Damai (Lakefields) Sungai Besi Kuala Lumpur
sales@sifufbads.com   pr@sifufbads.com   admin@sifufbads.com
Powered By ClickFunnels.com